Rólam

12évvel ezelőtt kerültem az építőiparba. Megvásároltunk egy üzlettársammal egy ikerházat és nem tudtunk eladni fűtéskész állapotban, ekkor gondoltam, hogy majd én befejezem. Hónapokig tartott mire keservesen rengeteg tanulópénz megfizetésével elkészült az ingatlan. Nem tudtam, hogy mi után mit kell kiválasztanom, melyik szakember melyik után jön, elfogyott a csempe, aztán a járólap, nem volt ugyanaz a színkód stb… így végtelennek tűnő várakozások és csúszások után 5 hónappal később elkészült az a ház. Happy end, mert végül eladtuk.

Belemélyedtünk az építkezésekbe a kollégámmal, ezalatt azt értem, hogy a tervezéstől a kivitelezésig, a teljes befejezésig. Egy éven keresztül tanultam egy energetikus nyugdíjas tervező mellett, kijártam az építkezésekre, hogy mindennel tisztában legyek. Ezen felül bújtam a rendezési terveket, szabályokat és alaprajzokat, hogy minden telket a lehetőségekhez képest maximálisan de élhetően terveztessek meg. A lakások alaprajzaiba is belemélyedtem és elkezdtem beleképzelni magam az egy háztartásban élők helyébe, legyen az egy egyedülálló, párkapcsolatban élő, családos, fiatal vagy idős. Ez a gondolat és ezáltal az egyedi tervezésű lakások könnyű szerrel lettek piacképesek.

2022-ig felépítettünk 17db ikerházat és családi házat, 6db 15-20lakásos és 1db 36lakásos társasházat.

Ezek az évek megtanítottak arra, hogy tökéletesen lássam azt, hogy mi fog bekövetkezni, egy építkezés során, hogyan kell előrelátóan gondolkodni sok-sok lépéssel előre.

2019-ben megalapítottam a cégemet Tímea Home&Design Kft-t.

Azzal a céllal, hogy a kulcsrakész befejezés során az embereknek időt, energiát spóroljak meg és felhasználjam a szakmai tudásomat ezen a területen. Legyenek a megbízóink akár magánszemélyek, akár cégek.

Amikor a lányok beindulnak

A véghajrában!

Koordináció:

Kidolgoztam egy rendszert, ami évek óta bizonyítja, hogy nagyon jól működik. Lépésről lépésre halad az ügyfél az anyagok kiválasztásában a check listán, a koordinátor segítségével valamint a koordinátoroknak is megvannak a saját maga check listái, akik gyakorlottan használják minden lakásnál. Ha valami balul sül el bárki részéről, akkor nem követték a leírást.

Fűtéskész állapotban átvesszük a lakást és ezzel a lakáskulcsokat, innentől miénk a teljes felelősség a kivitelezés során, hogy minden úgy történjen meg, ahogy azt előre leegyeztettük. Vannak helyszíni egyeztetések a kivitelezés során, minden fő pontnál, legyen ez egy hidegburkolás vagy gipszkartonozás. Ezeknél elengedhetetlen a helyszíni bejárás.

Mit is takar a koordináció?

A szakemberek ütemezése - melyik szakágnak mikor kell dolgoznia, koordinálásuk, hogy valóban ott is legyenek és elvégezzék a munkát, üzletekkel való kapcsolattartás, anyagok beszerzése, kiszállítása, bepakolása a lakásba, szemét elszállítása, takarítás.

Koordinátoraim és feladatkörük:

A koordinátor fő munkája, hogy kapcsolattartó az üzletek, szakemberek és az ügyfél között. Igény szerint elkísér az üzletekbe, bemutatótermekbe és a szakemberekkel való találkozásokra, menet közben szakmai tanácsokkal és javaslatokkal lát el, a hibák elkerülése végett. Neked csak vele kell a kapcsolatot tartani, hogy minden az elképzelésed szerint valósuljon meg. Képzett a kommunikáció és a kontroll terén. Eléri, hogy a lakásod a szerződés szerinti időn belül pontosan úgy készüljön el, ahogy megálmodtad.

               Kriszta                                                            Viktória              

Alapjában véve nagyon jó nálunk a hangulat, vidámság jellemzi a csapatot ami kihat a szakembereinkre, üzletekben lévő kapcsolattartóinkra és természetesen az ügyfeleinkre is.

Amennyiben elnyertük bizalmát keressen bennünket telefonon vagy emailen!

Emailes megkereséseknél is gyorsan felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy az Ön lakása legyen a következő elkészült ingatlan, amire mindannyian büszkék lehetünk!